עיצוב פנים מוצלח הוא עיצוב פנים הכולל בתוכו את עיצוב חדרי הבית כולם. עיצוב פנים מוצלח יהיה כזה שימצה את הפוטנציאל של כל אחד מחדרי הבית ויעצבם כך שימלאו באופן אופטימאלי את הצרכים שלנו מהם. אולם עבור חדרי הבית השונים עלינו להתאים סגנונות עיצוב פנים שונים ולדעת כיצד לעצב אותם באופן אופטימאלי.

עיצוב פנים איכותי לבית המגורים מביא כל חדר לתוצאות מקסימאליות ובנוסף מחבר בים החלקים השונים ובחון את מרחב בית המגורים כמרחב שלם ואינטגראלי. עיצוב פנים מוצלח חייב להתייחס לכל אחד מחדרי הבית ולעצבו באופן אידיאלי.עיצוב פנים חייב להתייחס ראשית לצרכים הבסיסיים שלנו מבית המגורים, כמובן שחדרים כמו מטבח, חדרי שינה, חדר שירותים ומקלחת הם הכרחיים בכל בית מגורים שהוא. חדר הסלון וחדרי עבודה או מרפסות הם גם משמעותיים, אך הכרחיים פחות.

עיצוב פנים המתעסק בחדרי השינה צריך לבחון את חדרי השינה כמרחב המנוחה של דיירי הבית, אותו מרחב מנוחה חייב להיות שקט ונעים ולאפשר לדיירים שינה טובה ושקטה. עלינו לזכור זאת תבעת עיצוב חדרי השינה כדי לדעת למקם אותם באזורים השקטים של הבית ולדאוג לבידוד טוב ביחס לשאר חלקי הבית.עיצוב פנים מוצלח חייב גם לוודא שחדר המטבח שלנו מספק את צרכינו היומיים, עיצוב פנים מוצלח של חדר המטבח יאפשר לנו מרחב עבודה נוח לבישול ארוחות היום או הכנת החטיפים השונים ובנוסף לכך יהיה דקורטיבי ואסתטי במיוחד.עיצוב פנים מוצלח חייב כמובן גם להתייחס לחדר הסלון, עיצוב פנים חדר הסלון הוא קריטי עבור האופי של בית המגורים, שכן את מרבית שעות הפנאי שלנו אנו מבלים בחדר הסלון וזה צריך להיות נוח וביתי.