ארונות אמבטיה מעוצבים הפכו לטרנד החם בתחום עיצוב הבית ואם בעבר חשבנו על ארונות אמבטיה מעוצבים כפריט אופנתי מרהיב אותו ניתן לראות רק בדירות פאר מעוצבות, בספא יוקרתי או בסוויטה מלאכותית בבית מלון, הרי שכיום ניתן לראות ארונות אמבטיה מעוצבים גם אצל חברים ובני משפחה ואם תקראו מאמר זה – בקרוב תוכלו לראות ארונות אמבטיה מעוצבים גם אצלכם בבית.

ארונות אמבטיה מעוצבים – היכן ניתן למצואם?
כיום כבר ידוע שכל הרשתות המשווקות פתרונות לבית, בין אם הם מיוצרים בארץ ובין אם הם מיוצרים בחו"ל, מציעות לכם מגוון רחב של ארונות אמבטיה מעוצבים לפי מספר סגנונות, דגמים וגדלים שונים לנוחיותכם. פתרונות לאמבטיה בכלל וכן פתרונות של ארונות אמבטיה מעוצבים ניתן למצוא כיום במגוון רחב של חומרים כגון: עץ מלא, פורמיקה, פלסטיק, זכוכית ועוד, ומגוון זה כולל גם דגמים המשלבים כמה חומרים בו זמנית (ארונות מעץ עם דלתות מזכוכית או דלתות ראי ועוד).

ארונות אמבטיה מעוצבים – מהם הסגנונות הבולטים?
ארונות אמבטיה מעוצבים כוללים דגמים רבים הן לתליה על הקיר ובעיקר לתליה מעל הכיור, הן ארונות המותאמים לחלל שמתחת לכיור והן ארונות עמידה צרים וגבוהים המאפשרים לכם שטחי אחסון מקסימליים (מגובה הרצפה ועד התקרה כמעט) כאשר הארון כמעט ואינו תופס מקום מבחינת רוחב החדר. שימוש מרובה בזכוכית הוא השימוש הנפוץ כיום בתחום של ארונות אמבטיה סגנון המשלב סאתטיקה ונוחות יחדיו.

ארונות אמבטיה מעוצבים – גם בדירות קטנות ובחדרי אמבטיה צרים:
ארונות אמבטיה מעוצבים מזכוכית מאפשרים לכם לשוות לחדר הרחצה מראה גדול יותר מאחר והזכוכית הינה חומר דק והשקיפות מעניקה לחדר תחושת מרווח. כמו כן, ישנם פתרונות נוחים של ארונות אמבטיה פינתיים אשר מאפשרים לכם לנצל בחכמה את פינות החדר.